link911 - 2009-02-05 20:25:39

Witam!

Organizujemy akcje przeciwko nierzetelnym użytkownikom allegro.
Zostałeś oszukany? Zapłaciłeś pieniądze, a paczki jak nie było tak nie ma?
Trafiłeś w dobre miejsce, podziel się przemyśleniami.

http://allegro.pl/show_user.php?uid=11170149

http://allegro.pl/item533802688_ramka_c … x_379.html

W moim przypadku zamówiłem w/w ramkę, w piątek 30. stycznia 2009 o 12:30:49 CET.
Wcześniej kontaktowałem się drogą mailową czy będzie możliwość wysłania paczki kurierem.
Otrzymałem informacje, że "Jesli zamowi Pan w dniu dzisiejszym, zrobi przelew to wysylamy paczke zaraz po zaksiegowaniu wplaty.
Kurier przelewowy 25zl, paczka dociera w ciagu 24h".
Tak też zrobiłem, przelew wg. banku pojawił się już w poniedziałek. W między czasie dotarły do mnie niepokojące wieści, że mam do czynienia z oszustem i żeby uważać, niestety przelew już "poszedł". Wysłałem do d_wave kilka wiadomości o termin dostawy, o numer kuriera, itp. Za każdym razem nie otrzymałem informacji, o którą prosiłem. Dzisiaj otrzymałem wiadomość, o następującej treści:

Witam!

Niestety mam złe wieści, właśnie otrzymaliśmy informacje z magazynu że
została wstrzymana wysyłka zamawianego przez Państwa modelu #379 z  powodu
wadliwego oprogramowania sprzet ma byc oczywiście wymieniony przez
producenta na sprawny, jednak nowej dostawyspodziewać się możemy za ok. 3-4 tygodni , stawia  to nas sprzedawców w bardzo trudnej sytuacji, pozostaje nam Państwa  bardzo przeprosić i zaoferować inny podobny model z naszejoferty który jest o 10 zł droższy ale nie muszą Państwo dopłacać kwoty.
Podaje linka do oferty:
http://allegro.pl/item548327874_ramka_c … x_370.html
Z poważaniem
Izabela
Multimedia Markt


Zrezygnowałem z dalszej współpracy żądając zwrotu pieniędzy oraz ustawowych odsetek. Oni nie mają tych ramek, a dalej wystawione są na allegro i naciągają ludzi. Trzeba coś z tym zrobić, dlatego organizuje akcje, niech każdy opisze swój przypadek, potem wyślemy to do allegro, albo na policje i niech ktoś zrobi z tym porządek. Póki co otworzyłem spór na allegro, czekam na pieniądze i zastanawiam się co napisać w komentarzu...

Pozdrawiam
Link911

ps: Założyłem spór, wysłałem maila do Allegro, poinformowano mnie, że mogę zakończyć spór (nawet bezpośrednio po jego założeniu) i w tedy sprawa trafi do pracownika Allegro. Czekam do piątku, jak sprawa nie ruszy się do przodu zrobię jak wyżej.

4mat4 - 2009-02-05 21:46:14

Witam,
kupiłem na tej aukcji 2 ramki, po otrzymaniu emaila z informacją o wstrzymaniu przesyłki, odpisałem że rezygnuję z towaru, teraz czekam na odpowiedź.
Również wydaje mi się, że coś jest nie tak gdyż w wypełnionym przeze mnie formularzu jest napisane że paczka (zamówiłem towar za pobraniem) została nadana do wysyłki 2009-02-02, a dzisiaj 05 lutego dostałem informacje, że jednak paczka nie została wysłana.
Zobaczę co z tego wyniknie na szczęście jak już wspominałem, wybrałem wysyłkę za pobraniem, więc przynajmniej nie martwię się o zwrot kosztów.
Zastanawia mnie fakt, że po zadzwonieniu na infolinie firmy nie mogłem wydobyć od konsultantki żadnej informacji o planowanym terminie wysyłki, gdyż podobno nie miała ona do tego uprawnień...
Pozdrawiam, 4mat4

noproblemkr - 2009-02-06 00:13:46

w dniu 11 grudnia 2008 roku zalicytowałem ramkę cyfrową,w aukcji firmy d_wave 496046812 i oczywiście
przelałem pieniążki poprzez płatności allegro,gdzie po godzinie otrzymałem odpowiedż od allegro,że wpłata
została przyjęta przez firmę d_wave.Po tygodniu zapytałem mailowo,co z przesyłką,otrzymałem odpowiedż
że pieniążki jeszcze nie doszły.Coś mnie tknęło,że jest nie tak i wysłałem kopię maila o potwierdzeniu mailowym allegro,że pieniądze już dostali 11 grudnia.Po dwóch godzinach znależli wpłatę i niby to przekazali zlecenie do realizacji do serwisu. Przesyłka dotarła do mnie 9 stycznia 2009 w czasie jak byłem w górach,na
urlopie.Ile maili i telefonów wykonałem to już ciężko w tej chwili policzyć.Po powrocie 18 stycznia próbowałem uruchomić sprzęt,ale okazało się to nie możliwe.Wysłałem następnego maila i poproszono mnie
o wysłanie ramki do serwisu-oczywiście na mój koszt,aby wymienić ramkę na sprawną.I od tej pory cisza.
Piszę mailuję a oni swoje-rzekomo nie ma potwierdzenia zapłaty za ramkę i paragonu,wobec tego ramka leży w serwisie i czeka nie wiadomo na co.Nadmieniam,że wysłałem wszystko co otrzymałem w tej samej kopercie bąbelkowej z adresem i pieczątką nadawcy-a paragonu w przesyłce nie było. Próbowałem kilka razy dzwonić i mailować-otrzymuję tą samą odpowiedż wygenerowaną na komputerze podpisaną Izabela.Allegro po raz piąty przeprasza i prosi o kontakt z firmą d_wave i dogadanie się........Z kim? Tak,że 230 zł poszło z dymem. Krystian Kowalski

link911 - 2009-02-06 01:12:24

Allegro otrzymało oficjalną informację o tym forum, pracownik Allegro obiecał się "przyglądać", dlatego opisujcie swoje przeżycia

browar74 - 2009-02-06 19:01:45

Witam u mnie podobnie bylo z ta aukcją,najpierw oczekiwanie na towar,pozniej po prawie 4 dniach otrzymalem wiadomosc od tej firmy iz przesylka zostala wstrzymana ze wzgledu na uszkodzony soft,w zamian oferowanie niby drozszego podobnego towaru aczkolwiek gorszego w paramatrach{rozdzielczosc} w zamian za to co kupilem anie otrzymalem,bede domagal sie o zwrot pieniedzy ktore przelalem na wskazane przez dana niby firme ktora oferuje swoje towary pod różnymi nazwami na allegro pochodzące z tego samego adresu.Mysle ze kierownictwo allegro powinno sie troszke blizej przyjrzec tej firmie azeby ostrzec ludzi przed takimi sprawami jak ta,o finale sprawie napisze kolejnego maila ajak narazie przyjdzie chyba czekac.browar74

noproblemkr - 2009-02-07 13:35:58

Allegro nie ma się przyglądać tylko,natychmiast zablokować konta nieuczciwej firmie.Na co oni czekają,aż
wyrolują następnych klientów.Widać,że firma zaczyna mieć kłopotya dalsza droga to oszustwo........!

nowy - 2009-02-09 16:52:24

Również kupiłem za pobraniem ramkę. 8 dni temu czyli aktualnie 6 roboczych. Nic nie dostałem, ale jeśli dostanę to nie odbiorę. Nie po to płacę za priorytet, żeby mieć prezent dla kogoś miesiąc po urodzinach.
Pomijam sprawę poczty bo zamawiałem kilka rzeczy z innych aukcji i przyszły max 2 dni od zamówienia.

Zastanawiające jest to że firma ma tyle pozytywnych komentarzy...jednak jak się obejrzy komentarz z aukcji która skończyła się całkiem niedawno firma miała wówczas 600 komentarzy mniej... trochę to dziwne, zwłaszcza że pozytywne komentarze są dot. ipodów i innych dupereli a z ramek jest niewiele.

Ogólnie powinna być szybka blokada konta tej firmy.

link911 - 2009-02-09 22:16:00

No cóż firma jest niepoważna, znane mi są jeszcze przypadki trzech innych oszukanych osób, które do tej pory jeszcze się nie wypowiedziały na forum. W każdym razie mamy do czynienie z oszustwem, a konkretnie osiągnięciem korzyści majątkowej / wyłudzeniem. Za to można iść siedzieć. Ja dzisiaj otrzymałem informacje, że mi pieniędzy nie zwrócą bo "dział księgowości" jest na urlopie. Hahaha! Pogieło ich! jak będzie trzeba to po prostu do nich pojadę i pogadamy inaczej. Moja cierpliwość się kończy, a allegro nic sobie z tego nie robi. Trzeba będzie po prostu zsumować te wszystkie aukcje, i iść zgłosić czyn na policje, a później się sądzić.

mccomp_info - 2009-02-10 13:20:35

Witam, takich osób jest dużo, dużo więcej na całym allegro. nie tylko "oszukanych" przez tego użytkownika. Znam więcej takich spraw. Nie ma co do nich jeździć , bo tylko możesz sobie zaszkodzić . Od tego jest policja, należy to zgłosić, jeżeli w ciągu 30 dni(tyle dni mają firmy wysyłkowe na dostarczenie towaru) nie otrzymasz towaru i nie będą chcieli oddać kasy. Osobiście znam ofiarę na allegro, która tak zrobiła, została oszukana na dysk twardy o wartości około 160 zł, użytkownik który go oszukał , oszukał również inne osoby i został skazany przez sąd na 8 miesięcy za sam dysk, a teraz siedzi w areszcie i grozi mu 8 lat więzienia za wszystkie aukcje, jeżeli udowodnią jemu , że był to jego jedyny dochód i sposób zarabiania na życie grozi mu dużo wyższa kara niż 8 lat. Podsumowując nie ma co odpuszczać , bo takich oszukanych ludzi są setki jak nie tysiące , z czego większośc na małe kwoty i zamiast to zglosic to odpuszczają,a oszuści zyją jak w raju. pozdrawiam

link911 - 2009-02-10 17:09:00

Studiuje prawo, a to może być ciekawy temat na magisterkę więc na pewno nie odpuszczę i zastosuje wszelkie możliwe środki prawne.
Nawet jeśli miałoby to trwać sporo czasu. Poza tym nie toleruje zwykłego krętactwa i kłamstwa. Allegro powinno takim firmom od razu zawieszać konto, a potem wyjaśniać sprawę.

...

Po jak się okazało skutecznej interwencji Allegro, oraz zagrożeniem zablokowania konta felerny kontrahent przelał mi należność.
Niestety brakuje ustawowych odsetek, z mojej strony to tyle, zabieram się za wystawienie komentarza.

...

Komentarz wystawiony http://allegro.pl/show_user.php?uid=111 … _recvd_neg

...

Jaki z tego morał? Po pierwsze tacy ludzie jak d_wave niszczą reputacje allegro, po drugie odstraszają ludzi od kupowania przez internet, po trzecie za nim się coś u kogoś kupi, trzeba oprócz komentarzy sprawdzić kiedy konto zostało założone. Jeśli jest świeże, nie zalecam kupowania. Polak mądry po szkodzie...

krzysiek 140281 - 2009-02-13 16:10:34

I ja również zostałem oszukany!!! Zamówiłem jakiś miesiąc temu ramkę i mi ją przysłali bez zastrzeżeń. Niestety jak zamówiłem jeszcze jedną dla znajomego zaczęła się szarpanina. Na  e-maile nie odpowiadają, na telefon infolini też nie. Jak dodzwoniłem się na jakąś komórkę usłyszałem,że pani która zajmuje się moim zamówieniem właśnie wyszła i zabrała komputer i nikt nie może mi pomóc. Gdy powiedziałem owej pani co myśle o ich firmie rozłączyła się. Ja tego tak nie zostawie.

fotograf - 2009-02-14 13:18:07

Mnie też oszukali, jeśli chcesz szybko odzyskać pieniądze, to załóż im spór i za chwilę go zakończ w tedy sprawa trafi do pracownika allegro, który zajmie się Twoim przypadkiem.

noproblemkr - 2009-02-16 09:36:57

Z tym sporem to nie tak.Założyłem spór który trwa już trzy tygodnie i ja swoje a oni swoje-szkoda nerwów.Allegro nic sobie nie robi z naszych reklamacji a zwrotu pieniędzy jak nie widać tak nie widać.

link911 - 2009-02-16 13:46:37

Żeby spór trafił do pracownika allegro trzeba go zakończyć.

multimediamarkt - 2009-03-02 16:44:06

Witam Państwa
Reprezentuje firme Maultimedia Markt Sp. z o.o. . chcemy wyjąśnić te sprawy.
Prosze o napisanie gdzie Pan kupił na Allegro czy w sklepie internetowym. Jak w sklepie internetowym prosze o numer zamówienia oraz adres www, a jak w Allegro to nick Allegro.
Po podaniu mi potrzebynych informacji będe wyjaśniał sprawe z sprzedawcą lub serwisem i na drugin dzień napisze nasze stanowisko w tej sprawie.
Pozdrawiam
Darek
darek@empire-audio.eu
Multimedia Markt Sp. z o.o. (dawniej Empire-Audio)….

multimediamarkt - 2009-03-03 09:47:48

Witam Pana link911
Oto nasze oficjalne stonowisko w tej sprawie.
Po zamówieniu, w dniu 5 lutego dostał Pan informację, że producent przysłał nam ramki z uszkodzonym softem, przez co magazyn wstrzymał wysyłke. Prosiliśmy o informację, czy poczeka Pan ok.2 tygodnii na nowa dostawę, czy mamy zwrócić pieniądze.Po informacji od Pana przekazalismy przelew do działu księgowości, który akceptuje przelewu, ponieważ my sprzedawcy nie mamy takie możliwości. W przeciągu tygodnia od wpłaty dostał Pan zwrot pieniędzy.

link911 - 2009-03-05 01:01:42

Niestety nie zgadzam się z Państwa stanowiskiem, jeśli wyrażacie Państwo zgodę to zamieszczę całą naszą korespondencję mailową na tym forum, a ludzie ocenią co się stało. Czasami po prostu trzeba się przyznać do błędu.

multimediamarkt - 2009-03-05 09:31:55

Nie zgadzamy się na publikacje emaili. Dla mnie prywatynie dostał Pan zwrot kasy po tygodniu. Nikt Pana nie oszukał i nie ma sprawy. Jeszcze bym Pana zrozumiał jak byśmy nie oddali Panu pieniędzy lub zwlekali na wszelkie możliwe sposoby z wyslaniem towaru. Gorzej by się Pan wkurzył jak by pan dostal ramke nie działającą. Tak to Pana powiadomiliśmy jaka jest sytuacja, dostał Pan pieniądze. I po to zakładać jakieś fora.

link911 - 2009-03-06 11:18:07

Skoro nie zgadza się Pan na publikację korespondencji to jest oczywiste, że nie wypełniliście zobowiązania i dobrze Pan o tym wie. Więc zalecam się już lepiej nie pogrążać i na przyszłość tak nie robić.

multimediamarkt - 2009-03-06 15:49:33

No napewno nikomu niesprawnego sprzętu nie wyślemy, i jak przelał ktoś wcześniej pieniądze to mu oddamy. Tak zrobiliśmy w Pana przypadku. Jak Pan chciał mimo wszystko ten niesprawny sprzęt to trzeba było napisac do sprzedawcy. Naszym zobowiązaniem wobec klienta jest takie, że jak ze sprzętem coś jest nie tak to oddajemy pieniądze.

noproblemkr - 2009-03-22 21:05:03

Witam odwiedzających!!!!! Uwaga to są złodzieje -do chwili obecnej ramka za którą zapłaciłem i odesłałem do serwisu bo przysłali chiński bubel leży tam i nie ma możliwości odzyskania pieniędzy. Ale im prędzej wypadną z rynku tym lepiej dla klientów, których przestaną mamić super reklamami swojej działalności sprzedając buble i nie wywiązując się z terminów wysyłek. Banda oszustów....noproblemkr

kolejny - 2009-04-08 22:52:10

Witam.
Ja zamówiłem  mp3 na początku marca , na szczęście za pobraniem , do dziś nie mam mp3 , tłumaczą się że rzekomo poczta nawala , ale żadnych dokumentów potwierdzających nadanie / reklamacje nie mają.
Dziwnym trafem już takich mp3 nie wystawiają...

kamaz7 - 2009-04-09 20:30:00

Witam
Również jestem mocno zawiedziony tą pseudo firmą. Otóż zamówiłem mp4 i dłuuuuuuuuugo musiałem czekać, więc zrezygnowałem z aukcji. Wysłałem do nich stosowną wiadomość że można sie obejść bez negatywów i poprosiłem o zwrot kasy (bo zapłaciłem z góry). W tym momencie zaczęły sie cyrki bo nie odpisywali na e-mail i nie odbierali tel. i znowu długo długo nic. Więc zgłosiłem sprawę na allegro. Następnie po niedługim czasie dostałem od nich dłuuuuuuugo oczekiwaną poczte i napisali że niby naraziłem ich na jakieś dodatkowe koszta. CO ZA TUPET I OSZOŁOMSTWO.
Tu również moge opublikować całą poczte jesli tylko Multimedia Markt Sp.z.o.o wyrazi zgode
Finał sprawy jest taki że zamiast kasy i tak przysłali mi towar - DEBILIZM NIE FIRMA. Zadziwia mnie allegro że ich jeszcze nie zablokowali, powinni już dawno temu to zrobić . Dodam że ta sama pseudo-firma działa pod wieloma innymi nickami np: promarktpl, omni_tech, drewex_2,  negatywów mają całą mase

Oszukany - 2009-05-24 20:30:51

Ja dostałem w odwecie negatywa - ponad 3 miesiące od wygrania aukcji.
Nie raczyli wysłać tego co zamówiłem przez miesiąc - na szczęście zażyczyłem sobie za pobraniem.
Nie raczyli poinformować też o jakichkolwiek kłopotach - NIC. 0 odzewu.
Dodzwoniłem do jakiegoś serwisu, który informuje że przekaże sprawy do działu sprzedaży do którego już telefonu nie ma! Mieli oddzwonić - oczywiście nic z tego.
ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!

www.akilian.pun.pl www.ekonomia.pun.pl www.3gpgsm.pun.pl www.pceresistance.pun.pl www.gangmw.pun.pl