Opis forum
Gość
Witam Pana link911
Oto nasze oficjalne stonowisko w tej sprawie.
Po zamówieniu, w dniu 5 lutego dostał Pan informację, że producent przysłał nam ramki z uszkodzonym softem, przez co magazyn wstrzymał wysyłke. Prosiliśmy o informację, czy poczeka Pan ok.2 tygodnii na nowa dostawę, czy mamy zwrócić pieniądze.Po informacji od Pana przekazalismy przelew do działu księgowości, który akceptuje przelewu, ponieważ my sprzedawcy nie mamy takie możliwości. W przeciągu tygodnia od wpłaty dostał Pan zwrot pieniędzy.
Niestety nie zgadzam się z Państwa stanowiskiem, jeśli wyrażacie Państwo zgodę to zamieszczę całą naszą korespondencję mailową na tym forum, a ludzie ocenią co się stało. Czasami po prostu trzeba się przyznać do błędu.
Offline
Gość
Nie zgadzamy się na publikacje emaili. Dla mnie prywatynie dostał Pan zwrot kasy po tygodniu. Nikt Pana nie oszukał i nie ma sprawy. Jeszcze bym Pana zrozumiał jak byśmy nie oddali Panu pieniędzy lub zwlekali na wszelkie możliwe sposoby z wyslaniem towaru. Gorzej by się Pan wkurzył jak by pan dostal ramke nie działającą. Tak to Pana powiadomiliśmy jaka jest sytuacja, dostał Pan pieniądze. I po to zakładać jakieś fora.
Gość
No napewno nikomu niesprawnego sprzętu nie wyślemy, i jak przelał ktoś wcześniej pieniądze to mu oddamy. Tak zrobiliśmy w Pana przypadku. Jak Pan chciał mimo wszystko ten niesprawny sprzęt to trzeba było napisac do sprzedawcy. Naszym zobowiązaniem wobec klienta jest takie, że jak ze sprzętem coś jest nie tak to oddajemy pieniądze.
Gość
Witam odwiedzających!!!!! Uwaga to są złodzieje -do chwili obecnej ramka za którą zapłaciłem i odesłałem do serwisu bo przysłali chiński bubel leży tam i nie ma możliwości odzyskania pieniędzy. Ale im prędzej wypadną z rynku tym lepiej dla klientów, których przestaną mamić super reklamami swojej działalności sprzedając buble i nie wywiązując się z terminów wysyłek. Banda oszustów....noproblemkr
Gość
Witam.
Ja zamówiłem mp3 na początku marca , na szczęście za pobraniem , do dziś nie mam mp3 , tłumaczą się że rzekomo poczta nawala , ale żadnych dokumentów potwierdzających nadanie / reklamacje nie mają.
Dziwnym trafem już takich mp3 nie wystawiają...
Gość
Witam
Również jestem mocno zawiedziony tą pseudo firmą. Otóż zamówiłem mp4 i dłuuuuuuuuugo musiałem czekać, więc zrezygnowałem z aukcji. Wysłałem do nich stosowną wiadomość że można sie obejść bez negatywów i poprosiłem o zwrot kasy (bo zapłaciłem z góry). W tym momencie zaczęły sie cyrki bo nie odpisywali na e-mail i nie odbierali tel. i znowu długo długo nic. Więc zgłosiłem sprawę na allegro. Następnie po niedługim czasie dostałem od nich dłuuuuuuugo oczekiwaną poczte i napisali że niby naraziłem ich na jakieś dodatkowe koszta. CO ZA TUPET I OSZOŁOMSTWO.
Tu również moge opublikować całą poczte jesli tylko Multimedia Markt Sp.z.o.o wyrazi zgode
Finał sprawy jest taki że zamiast kasy i tak przysłali mi towar - DEBILIZM NIE FIRMA. Zadziwia mnie allegro że ich jeszcze nie zablokowali, powinni już dawno temu to zrobić . Dodam że ta sama pseudo-firma działa pod wieloma innymi nickami np: promarktpl, omni_tech, drewex_2, negatywów mają całą mase
Gość
Ja dostałem w odwecie negatywa - ponad 3 miesiące od wygrania aukcji.
Nie raczyli wysłać tego co zamówiłem przez miesiąc - na szczęście zażyczyłem sobie za pobraniem.
Nie raczyli poinformować też o jakichkolwiek kłopotach - NIC. 0 odzewu.
Dodzwoniłem do jakiegoś serwisu, który informuje że przekaże sprawy do działu sprzedaży do którego już telefonu nie ma! Mieli oddzwonić - oczywiście nic z tego.
ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!!!!!!!!!!!!!!